marți, 10 iunie 2008

Impresii nedocumentate

Io, drept să vă spui, nu am reuşit să îmi formez o opinie. M-a cuprins o stare de lehamite, jale şi cătănie. Nu pot zice că simţămintele sînt legate strict de conţinut. Că, aşa cum ziceam, nu am depăşit privitul tîmp, în lungul paginii de internet.
Aştept pe cineva cu mai multă răbdare şi aplecare culturnică să îmi zică ceva, chit că o zice într-o formă umorală, ce e, de fapt, aici. E de bine? E de rău? E totuna? E alta? Mă scoate careva din dubii?

4 comentarii:

Ionouka spunea...

comentariile sunt relevante... =)) doamne ca multi au mai sarit gardul. "domnule paunescu, sunteti un geniu, milioane de oameni din tara asta va adora..."
asa e, miioanelor de romani?

vasilissa spunea...

doamne fereste. io una m-am cam speriat. mai ales de adulatorii cu creierul pe bigudele...

Ronin Man spunea...

vasi, mah, ce drak cati tu pe acolo? lasa-l mah, sa fie la el acolo... n-am nimic cu el, are cateva poeme chair frumoase, dar parca am o strangere de pipota cand il vaz:) nu's de ce? e ancestrala chestia cred:)

vasilissa spunea...

donle, nu puteam sa ma cutremur singura. sinteam nevoia sa produc un val seismic de proportii... asa e cind esti altruist. simti nevoia sa impartasesti trairile, neah...